LAIT CHAUD AUX FRAISES

Ehk maakeeli kuum maasikapiim, mis kahjuks ei kõla nii apetiitselt kui ülalnimetatu ... muidugi kui sa pole just viiene :)


Kuna praegu on ka haigused siin ringi luusimas ja ma olen juba sada korda täna hommikul aevastanud, siis isutas kangesti mõne kuuma lohutava joogi järele. Šarlottiteost oli mul järele jäänud kümmekond maasikat ja tassike maasikavett, mille ma poole dl suhkru ja mõningase kaneeli ja tšilliga (ma ei suuda sellest kuidagi loobuda) siirupiks keetsin. Panin seda klaasi põhja ca 45 ml ning vahustasin detsiliitri jagu piima sinna otsa. Vahule veidi kaneeli peale raputada ja maitsev jook ongi valmis manustamiseks.

Meil on piimavahustamiseks tubli Jurotška kodus, aga kui sellist abilist pole, siis nippe saab nagu ikka Nami-Nami foorumist.

No comments:

Post a Comment