BALI KANA

Ma olen juba tükk aega seda arvutiekraani silmitsenud ja mõelnud, et kuidas seda rooga kirjeldada. Ta on huvitav, aga mitte halvas mõttes. Temas on palju tugevaid maitseid, üks pretensioonikam kui teine, aga koos töötavad hästi. Ta on Balipäraselt vürtsikas ja mõnusalt sojane. Kindlasti ei tasu minna lihtsamat teed mööda ja asendada magusat sojat tavalisega. Vastasel juhul saate lihtsalt ühe soolase sulelise, millel on midagi justkui puudu. Uskuge, olen proovinud.



1,4 kg kana
50 ml magusat sojakastet
40 ml sojakastet
100 gr mett
1 spl tšillikastet või tabascot
3 küüslauguküünt
2 tähtaniisi
1 spl kaneeli
20 gr ingverit
100 ml tomatimahla
1 spl karrit
3 spl riisiäädikat
1 spl paprikapulbrit

Mina armastan kanalt enamus naha ja rasvad eemaldada, sest mulle ei meeldi kui kastmel on paari sentimeetrine rasvakiht. Tükelda kana kaheksaks tükiks ja aseta tihedalt ahjuvormi. Haki ingver ja küüslauk peeneks. Mõõda kõik komponendid kaussi ja sega kokku. Vala kanatükkidele ja pane ahju 200 kraadi juurde umbes tunniks. Võid vahepeal kasta kanatükke ja kui tundub, et on kõrbemisohtu, siis kata fooliumiga.

Muide pärisolus näeb kaste mustjaspruun välja, ma ei tea miks pildil see punakas on.

http://www.cooksunited.co.uk/recipes/607571242666785/Bali-Chicken.html

No comments:

Post a Comment