KODUNE MÜSLI

Ma ei ole pidev müslisöödik, aga aegajalt siiski ihalen ampsukest jogurtiga. Ja kuna ma pidev tarbija pole, siis otse loomulikult kodus valitseb selle valmistoote osas ikaldus. Küll aga on mul leivateo jaoks ikka kapis seemneid ja kuivatatud marju ja kaerahelbeid on ka ning nii on ju väga lihtne ise üks kodune müsli valmis keerutada. Ja täpselt nii suure koguse kui ise soovid :)



ca 200 gr müslit:
3 dl kaerahelbeid, neid õigeid, mitte kiirkeedukaid
0,5 dl linaseemneid
1 dl seemneid ja pähkleid
2 spl mett
2 munavalget
rosinaid

Sega kausis kaerahelbed ja kõik seemned, pähklid. Lisa mett ja sega korralikult läbi. Vahusta munavalged kergeks vahuks ja sega müslisse. Munavalge idee leidsin www.tassike.ee lehelt. Kuna mul juhtumisi oli eelmisest koogiteost 2 munavalget alles, siis läksid nad ka käiku. Pluss mulle meeldib see, et rasva on vähem. Muidu enamasti tehakse müslit hoopis oliivõliga.


Aseta segu õhukese kihina küpsetuspaberiga kaetud plaadile ning küpseta ahjus 150 kraadi juures ca 25 minutit. Vahepeal peaks lusikaga segamas käima, et ka alumine pool pruuniks ja krõbedaks läheks. Jahtunud müslile lisada rosinaid kui need maitsevad või siis kuivatatud aprikoose, kirsse, ploome, banaanilaaste vms. Oluline on neid mitte ahju pista, sest muidu kõrbevad ära.

Ideega aitas: www.tassike.ee

No comments:

Post a Comment