AVOKAADO, KREVETT JA PALMISÜDA

Mu vasttärganud kiindumus palmisüdamete vastu ei ole kustunud. Täiesti oivaline toode! Minu suureks rõõmuks sobitus ta kenasti veel minu kahe lemmiku, avokaado ja krevettide seltsi. Ja majonees, mida ma tegelikult üldse ei tarbi, sobib selle juurde kui valatult. Huvitav kuidas palmisüdant klassifitseerida - puuvili? :)



1 küps avokaado
3 palmisüdant
100 gr krevette
majoneesi
kreeka jogurtit või hapukoort
pipart
veidi sidrunimahla

Poolita avokaado pikkupidi, eemalda kivi ja koori. Kui vili on küps, siis on see maailma lihtsaim tegevus, kukub teine praktiliselt ise ära. Haki kuubikuteks ja piserda üle veidikese sidrunimahlaga. Poolita palmisüdamed ja haki. Pane kõik kaussi, lisa ka krevetid ning tee endale meelepärane jogurti-majoneesi kaste sinna peale. Veidi värskelt jahvatatud pipart ka ja ongi valmis. Sidrunimahl ei lase avokaadol pruuniks tõmmata, kuigi salatis pole vist vahet, nii ehk naa sööd kohe ära :) Aga sidrun on oluline veel selles mõttes, et ta on aluseline ja aitab organismi pH tasakaalustada, mis omakorda on tervisele väga hea. Seda õppisin üks hommik terevisioonist :)

5 comments:

  1. Tegu on kaunköögiviljaga, mille õige nimetus eesti keeles on hoopis palmipungad.

    ReplyDelete
  2. Vaat kui huvitav, aitäh Kristel! :)

    ReplyDelete
  3. Kuigi imelik, et ta eesti keeles palmipung on. Pole ju tegemist pungaga, vaid tüve sisuga ja muudes mulle teadaolevates keeltes on ta ikka otsetõlkena palmisüda. Äkki see palmipung on mingi muu huvitav asi, mida ma pole veel saanud, aga peaks? :)

    ReplyDelete
  4. http://mt.legaltext.ee/esterm/concept.asp?conceptID=16502&term=palm%20hearts
    kummaline küll, aga eks heal lapsel ikka mitu nime. Nii nagu baklažaanist kord munataim ja nüüdseks pommu sai.

    ReplyDelete
  5. Mul võttis pommuga harjumine ka aega :)

    ReplyDelete