Unistused ehk Drömmar

See on küpsis, mida ma nüüd olen kolm korda valmistanud ja no ma ei saa sellega hakkama nii nagu peab.

Esimesed tulid õige välimusega, aga veidi õlise tektstuuriga:



Teised vajusid lopsti laiali ja nägid välja kui pannkoogid, aga tekstuur oli super. Ristisin nad hoopis sarvesoolakrõbedikeks.


Ja nüüd kolmandad on juba enamvähem õiged, aga välja ei näe ikka sellised kui peaksid.


Aru ma ei taipa. Esimesel katsetusel oli retsepti järgi ka õli lisatud ja küpsised olid minu maitse jaoks veidi liiga rasked, mistõttu edaspidi otsustasin katsetada ainult võid retseptis. Teisel korral kahtlustasin küpsiste ebaõnnestumises vähest jahukogust ja nüüd siis tegin nii nagu esimesi, ent asendasin õli võiga ja tutkit. Äkki sellepärast nad ei läinudki kenasti pealt katki, et õli polnud? Ehk peaks panema lihtsalt vähem õli? Ent kolm on kohtuseadus ja et mitte abikaasa töökaaslasi paksuks sööta vastu suve, siis rohkem ma neid küpsiseid praegu ei tee :)

Retsept viimastele:
200 gr toasooja võid
peaaegu 2 dl suhkrut
1,5 tl vaniljesuhkrut
4,5 dl jahu
1 tl põdrasarvesoola

Allikas: Retsept internetist

No comments:

Post a Comment