POŠEERITUD MUNA

Muna pošeerimine on minu jaoks siiani olnud üks keeruline ülesanne. Ikka on nii, et kui selle ülima ettevaatlikusega vette valad, siis on terve pott munavalgest niite täis ja kollane hulbib kuskil nukralt omaette. Õnneks on teisi tarkasid inimesi, kelle pealt üht-teist maha viksida: vt blogi Elis köögis.



Sul on vaja:
muna
toidukilet
väikest kaussi
loomulikult ka potti ja vett

Kata väike kauss toidukilega ja jäta sellele pikemad otsad. Löö ettevaatlikult muna kaussi, tõsta toidukile otsad üles ja keera suhteliselt muna lähedalt kile kokku jättes talle siiski veidi õhuruumi. Mina nööri või klambriga neid ei kinnitanudki, kile hoidis ise kenasti koos. Aseta munapakikesed keevasse vette umbes neljaks minutiks ja ongi valmis see kunsttükk. Läbi sohi, aga kes sest enam hoolib, kui muna suus sulamas :)

2 comments:

  1. Tere! Mõtlesin mainida, et ma tegin Sinu õpetuse järgi ja tulid imemaitsvad - täpselt ideaalsed seest veel poolvedelad pošeeritud munad, aga imestasin, et kas nad peavadki natuke toidukile külge kinni jääma.. ja siis alles hiljem kiikasin Elise blogist järele, et seal on soovitatud ka toidukilet õliga määrida. Võib-olla see natuke aitab, aga ka ilma määrimata tulid kenasti välja tegelikult - abikaasa nii imestas, kui seda oma taldrikul (koos peekonisse keeratud spargli ja parmesaniga nägi), et misasi ja mismoodi... ;) Super nipp igal juhul, eks ole - kooreta keedetud munade tegemine on niiviisi ju lausa imelihtne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere! Mul on eriliselt hea meel kuulda, et mu blogist vahel ka kasu on! :) Mina toidukilet õliga kokku ei määrinud ja munad kinni ka ei jäänud, aga see on ilmselt sellepärast, et mul on nii nõme kile, mis ei haaku mitte ühegi asjaga :)))
      Õli ilmselt tuleb kasuks jah ning muidugi toidukile peaks ka kuuma kannatama. Ma uurisin ja puurisin tükk aega oma kile pakendit ja ei suutnud leida vastavat märgistust. Tegin katseeksitusmeetodil. Õnneks toimis ;)

      Delete