FENKOLISALAT GRANAATÕUNASEEMNETEGA

Ma pole ühtegisse salatisse nii umbusklikult suhtunud. Isegi niiväga, et ma ei julenud tervet fenkolit ära hakkidagi. Kuigi kui järele mõelda, siis mida ma selle teise poolegagi oleks teinud kui esimene ei maitsenud :)

Ja kui mina juba uskmatu olin, siis kallis meespool piidles altkulmu nii mind, kööki kui tervet fenkolit ja tõmbas suu kriipsu pähe.

Ent valmis see salat sai ja kahvlid me pihku haarasime. Tükk aega kostis taldrikute kohalt vaid häälitsusi stiilis hmm, mmhhh, mhhmhh ... Seejärel teatas abikaasa, et: "pole üldse paha." Maigutas veel veidi ja ütles: "võib veel teha" :)


Ma pean tunnistama, et see oli tõesti väga hea. Fenkoli kange aniisine maitse oli taandunud, salat oli hõrk, värskendav ja võluv. Soovitan teha, kui hing ihkab uusi maitseid.


0,5 pisemat fenkolit
paar peotäit granaatõunaseemneid
1 spl oliivõli
1 spl sidrunimahla
soola

Haki fenkol hästi peenikesteks ribadeks. Pane nad kaussi ja vala peale keev vesi 20 sekundiks. Kurna ja loputa külma veega üle. Nõruta hoolega.
Sega kausis fenkol oliivõli ja sidrunimahlaga ning maitsesta soolaga. Aseta taldrikule ja puista peale granaatõunaseemned. Kaunista mündiga. Võid viimast ka sisse hakkida, mekkis täitsa hää kõik koos.

No comments:

Post a Comment