Guljašš

Pean tunnistama, et kasutan toitude nimesid väga subjektiivselt. Nagu näiteks pealkirjas olev roogki. Ega ma tegelikult ei tea, mida see guljašš originaalis sisaldama peaks, kindlasti ööbikukeeli ja sisalikunahka :) Aga kuna minu blogi pole üldhariv, populaarteaduslik ega pretendeeri üldse mitte ühelegi tiitlile, siis see punane lihakaste on meie peres guljašš ja asi ants. Pealegi ega nimi meest riku. See toit on lihtsalt imehea, kodukootud ja armsalt lihtne. Üks minu lemmikutest!



500 gr loomaliha, kuubikutena
1 sibul
2 küüslauguküünt
1 kollane paprika
2 porgandit
10 šampinjoni
6 dl vett
2 spl jahu
1 purk tomatipastat
paar spl hapukoort
soola ja pipart

Pane paksupõhjalise haudepoti põhja sutsu õli ning prae selles sibul klaasjaks. Pruunista lihakuubikud ja küõslauk. Puista lihale veidi soola ja pipart ning paar supilusikatäit jahu ning lase minutit paar praadida (kui kannatab). Seejärel vala ota vesi, kraabi poti põhjast hea kraam lahti ja lase keema tõusta. Lisa porgand ja paprika, mis muide ei pea just ilmtingimata kollane olema ning hauta madalal tulel 40 minutit. Sõltub muidugi lihatükist, kui on selline vintskem, siis võib kauem aega minna, meil oli steak nime all olev toode ja läks üsna kergelt pehmeks. Lisa seened, tomatipasta ja maitsesta soola ning pipraga. Hauta veel 10-15 minutit ning sega hulka hapukoor. Kuumuta keemiseni ja valmis ta ongi.

2 comments:

  1. Ma arvan, et peale minu armastaksid seda Merrit ja Jaan pealekauba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis sa peaks seda neile ehk tegema ja kui neile ei maitse, siis jääb sulle rohkem ;)

      Delete