Kapsa-hakklihahautis hapukoorega


Kapsalainel seilates edasi. Üks minu lemmikumaid suviseid roogasid on kapsa-hakklihahautis hapukoorega. Ma ei teagi, et miks ta minu jaoks suvine toit just on, võibolla sellepärast, et talvel süüakse ikka rohkem hapukapsast. Igatahes on see üks mõnus roog, mis minu arust maitseb küll vist kõikidele eestlastele, sh ka lastele :) ... kas pole mitte julge avaldus?! OK, parandan ennast – ma pole veel näinud ühtegi inimest, kes minuga koos ühe laua taga seda süües, oleks teatanud, et see talle ei maitse. Mitte, et minuga koos laua taga istumine oluline oleks, aga ma ju ei tea, mis te seal kodus räägite ... ah jälle läks rappa :) Olgu kuidas on, minule see maitseb väga!


3 l hakitud kapsast
0.6 l vett
2 puljongikuubikut (kana või aedvili)
500 gr hakkliha
1 sibul
1 küüslauguküüs
soola, pipart
125 gr hapukoort

Haki kapsas peeneks ja pane potti koos vee ja puljongikuubikutega. Lase keema tõusta ning seejärel alanda kuumust ja jäta kaane alla hauduma 20 minutiks, aegajalt segades. Prae sibul koos hakkliha ja küüslauguga, maitsesta soola ja pipraga. Vala hakkliha kapsastele peale ning jäta kaane alla hauduma veel pooleks tunniks. Kui vaja lisa veel vedelikku, aga ära kapsast enam sega. Kui kapsas on pehme, siis sega kõik läbi, lisa hapukoor, korrigeeri maitseid soola ja pipraga kui vaja ning kuumuta keemiseni. Serveeri kas keedukartuliga või söö niisama.

No comments:

Post a Comment