Rummine rosinasai kaneeliga

Täna öösel nägin ma unes oma endist töökohta koos sealsete kallite kolleegidega. Asjatasin ja toimetasin, organiseerisin koosolekut ja tegin muid endiseid tööülesandeid. See oli kohe nii reaalne tunne, et ärkasin üles ja kontrollisin igaks juhuks, et kas olen äratuse õigeks ajaks pannud, et hommikul tööle jõuaksin kenasti. Võttis tükk aega enne kui aru sain, et vähe sellest, et ma enam tööl ei käi, ei ela ma ka Eestis enam. Võõrutusnähud? Või siiski see ebasündsalt rummine küpsetis, mis eelmisel õhtul tehtud ning söödud sai :)



pärmitainas (tegin 0.5 kogust)

peotäis rosinaid
peotäis kuivatatud jõhvikaid
leotamiseks & määrimiseks rummi, lahkelt
suhkrut
kaneeli

Algatuseks tuleks valmistada meelepärane pärmitainas, mis alati välja tuleb ja toimib. Minul on hetkel sõelal see tainas, aga mul on veel mitu head varianti proovida. Kui pärmitainas on kenasti kerkinud ettenähtud aja, siis tuleks ta veel kergelt läbi sõtkuda ning siis jahusel pinnal lahti rullida. Kurna rosinad ja jõhvikad ning pintselda tainapind rummiga üle. Raputa sellele kiht suhkrut ja kaneeli, pista võikillukesi ka sekka ning keera rulli. Aseta see rull keeksivormi ja lase tal köögirätiku all 30 minutit kerkida. Seejärel pintselda pealt veel rummiga ja küpseta 200 kraadises ahjus orienteeruvalt 25 minutit. Lastele ära anna kooki. Kuigi idee poolest peaks sealt olema alkohol aurustunud, siis lubada ma seda ei saa, minu arust ei olnud :)

Praegu mõtlen, et huvitav miks ma ei lõiganud tainast kettaid nagu kaneelirullide puhul, vaid otsustasin seda pärast küpsetamist hoopis teha?! Absoluutselt arusaamatu! Ilmselt mul oli oma mõte, aga see hajus koos hommikuse unega...

No comments:

Post a Comment