Rabarberikook hapukoorega


See on üks mõnus kook. Põhi küll on paks ja näib biskviidine, aga on siiski mahlane ja maitsev. Retsept nami-namist.



Taigen:
100 g võid
1 dl suhkrut
50 g hapukoort
1 muna
3 dl nisujahu
1 tl küpsetuspulbrit

Täidis:
250 g hapukoort
4 sl suhkrut
1 muna
1 tl vanillisuhkrut

Kate:
4 kuni 5 vart rabarbrit
fariinsuhkrut
*tšillihelbeid veidi peale

Vahusta toasoe või suhkruga. Sega juurde hapukoor, muna ja küpsetuspulbriga segatud jahu ning sega tainas ühtlaseks. Vala tainas võitatud lahtikäiva vormi põhjale. Sega täidiseained omavahel ja kalla vormi. Kata kõik fariinsuhkruga segatud rabarberitükkidega ning küpseta 200kraadise ahju keskosas umbes 30 minutit. Mina sipsutasin veidi tšillihelbeid ka koogile, mulle meeldis nii. Maitseb hästi nii soojana kui külmana.

2 comments:

  1. AnonymousMay 30, 2012

    Ma tegin seda kooki! Aga mul tuli nati kuiv, kuna pidin kauem ahjus hoidma, sest minu gaasiahi küll küpsetas põhja, aga pealt jättis tooreks :(. Siis pistsingi veel sinna kiirahju, mis meil nõudepesumasina peal on - tulemuseks kõva kook :)

    Kadri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai kurja! :) Minu lugupidamine, et sa gaasiahjus üldse kooke teed! Kui mul see oli Uus-Sadamas, siis vandusin ma üsna kohe küpsetiste osas alla, kõik põhjad kõrbesid ära.

      Delete